کمپ اجباری ترک اعتیاد کرج: هم اکنون 2 ميليون و 808 هزار نفر در ايران به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارند که در مقايسه با سال 90، آمار جديد حکايت از رشد 2 برابري معتادان دارد، چرا که در آن سال، نتايج آمارگيري ثابت مي کرد کمتر از يک ميليون و 325 هزار نفر در کشور کاملاً معتاد بودند. آمار  معتادین متجاهر در استان البرز بیش از 2 هزار نفر است.این آمارها بیانگر این موضوع است که بیماری اعتیاد در حال گسترش است. بنابراین بایستی دو اصل پیشگیری  و درمان را جدی گرفت . مرکز درمان اعتیاد ارمغان نیز این دو مورد مهم را اصل و بنای اهداف خود قرار داده است و برای رسیدن به این اهداف ، از کادری مجرب همراه با انواع خدمات درمانی موثر برخوردار است .

مرکز ترک اعتیاد کرج

مرکز ترک اعتیاد کرج

کمپ اجباری ترک اعتیاد کرج

اعتیاد یک بیماری جسمی – روانی است. بنابراین بهترین نوع درمان، درمانی است که هم از لحاظ بعد جسمی و هم از لحاظ بعد روانی آسیب ها و اختلالات را در نظر بگیرد. از این رو باید بهترین و موثرترین راهکارهای درمانی توسط پزشک درمانگر اعتیاد و متخصصین این امر تجویز و اجرا شود. از طرفی بروز بیماری اعتیاد همراه با افکار، احساسات و رفتارهای اعتیادی می باشد و مشکلات متعددی را در زمینه های مختلف فرهنگی، خانوادگی، شغلی و … ایجاد می کند. از این رو مداخلات منسجم روانشناختی نقش بسیار مهمی را در درمان همه جانبه این بیماری ایفا می کند.

حال سوال این است که با فرستادن فرد به کمپ های ترک اعتیاد ،کدامیک از این مشکلات به طور علمی حل می شود ؟

آیا زمان آن نرسیده است که دانش و آگاهی خود را نسبت به این بیماری ارتقا دهیم تا به دنبال آن بتوانیم بهترین درمان را برای بازگرداندن همه جانبه فرد به خانواده و اجتماع انتخاب کنیم؟

کلینیک ترک اعتیاد ارمغان کرج با داشتن سال ها سابقه و فعالیت در زمینه درمان بیماری اعتیاد و همچنین پیشگیری از این بیماری در استان البرز در حال خدمت رسانی به همه شما عزیزان می باشد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک و مشاوره با پزشک متخصص ترک اعتیاد در صورت نیاز بیمار خود را در یکی از کمپ های ترک اعتیاد مورد تایید کلینیک و پزشک مورد مداوا قرار داده و یا در یکی از بیمارستان های ترک اعتیاد بستری نمایید.

در صورت تمایل به تعیین وقت در ساعات کاری کلینیک با ما تماس گرفته و یا جهت استفاده از مشاوره تلفنی ترک اعتیاد با شماره ۹۰۹۲۳۳۲۱۱۹ فقط با تلفن ثابت و بدون کد و صفر ارتباط حاصل نمایید.