کلینیک ترک اعتیاد ارمغان استان البرز: اعتیاد یک بیماری جسمی و روانی است و در فرد مصرف کننده مواد، هم از نظر جسمی و هم از نظر روانی وابستگی ایجاد می شود. یکی از مهمترین اقدامات لازم برای ترک اعتیاد، تصمیم خود فرد است. زمانی که فرد به دنبال یک مرکز ترک و درمان اعتیاد می باشد، پس تصمیم اولیه خود را برای ترک و قطع مصرف گرفته است. کلینیک مکانی است که کادر درمانی و متخصص اعم از پزشک، روانشناس، پرستار، مددکار حضور دارند و به بیمار، هم از نظر جسمی و هم از نظر روانشناختی کمک می کنند.

 

کلینیک ترک اعتیاد ارمغان استان البرز

کلینیک ترک اعتیاد ارمغان کرج در سال ۱۳۸۶ با مسئولیت فنی و مدیریت دکتر فرزام اسدی راد ، با مجوز رسمی از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تاسیس گردیده است. هدف از تاسیس این مرکز ترک اعتیاد در کرج ، درمان علمی و همه جانبه بیماری اعتیاد و ارائه اقدامات پیشگیرانه در سطح جامعه می باشد . قابل ذکر است که اعتیاد به عنوان یک بیماری مزمن و پیشرونده شناخته می شود که سبب بروز اختلال در عملکردهای جسمانی، رفتاری، هیجانی، روابط بین فردی و سایر جوانب زندگی می گردد و مسلما در نبود یک درمان مناسب و سازوکارهای بهبودی بخش و مثمر ثمر این بیماری پیشرفت خواهد کرد و منجر به ناتوانایی های همه جانبه و در نهایت مرگ خواهد شد. کلینیک ترک اعتیاد ارمغان استان البرز با بیش از 10 سال سابقه و کادری مجرب واقع در مرکز شهر کرج ، ارائه کننده بهترین خدمات در زمینه های پیشگیرانه و درمان می باشد و خوشبختانه در این مسیر از عملکرد اجرایی و کارنامه موفقی برخوردار است.

کلینیک ترک اعتیاد ارمغان استان البرز

کلینیک ترک اعتیاد ارمغان استان البرز

خدمات کلینیک ترک اعتیاد ارمغان کرج

برای دریافت مشاوره درمانِ اعتیاد، می توانید با خط مشاوره تلفنی کلینیک ترک اعتیاد ارمغان استان البرز (9092332119)تماس بگیرید.