بیمارستان ترک اعتیاد در کرج: علایم و تخریب های ناشی از بیماری اعتیاد با توجه به فاکتورهای مختلف (سن شروع مصرف، نوع ماده مصرفی، میزان مصرف، روش مصرف و…) متفاوت است. بنابراین نوع درمان افراد نیز متفاوت است. از این رو در مرحله اول، پزشک درمانگر اعتیاد با بیمار مصاحبه می کند و با توجه به شرایط بیمار، بهترین درمان را برای او تجویز می کند. این اقدامات درمانی می تواند به صورت سرپایی یا بستری ارائه شود.

در راستای بستری شدن بیمار، این مرکز درمانی اطلاعات کافی درباره بیمارستان ترک اعتیاد در کرج را در اختیار شما قرار می دهد. 

بیمارستان ترک اعتیاد در کرج

اولین و مهمترین گام برای ترک و درمان اعتیاد به انواع مواد (مخدر، محرک، الکل و …) مراجعه به متخصصین آن حوزه و یا مراجعه به کلینیک ترک و درمان اعتیاد و یا بیمارستان ترک اعتیاد می باشد. شاید تا کنون بسیاری این جمله را شنیده اید که تا زمانی که خود شخص بیمار تصمیم به ترک و درمان اعتیاد نگرفته باشد این موضوع امکان پذیر نیست. با این که بحث خواستن و تصمیم خود بیمار یکی از عوامل مهم در درمان است اما بایستی به این نکته اشاره کنیم که با توجه به انواع تخریب های مغزی ناشی از مصرف مواد (خصوصا مواد محرک مانند : شیشه، گل  حشیش و …) مولفه های شناختی فرد اعم از (قدرت استدلال، تصمیم گیری، حافظه، شناخت و … ) آسیب می بیند. بنابراین نمی توانیم منتظر باشیم تا فقط خود فرد تصمیم به ترک و درمان داشته باشد.

در این زمان حمایت های خانواده و اطرافیان او برای سوق دادن بیمار به درمان بسیار حائز اهمیت است و از طرفی اگر فرد وارد یک محیط درمانی کارآمد شود و ارتباط موثر درمانی صورت گیرد امکان تداوم درمان بسیار بالاتر می رود بنابراین باید به این نکته اشاره داشت که انتخاب یک محیط مناسب درمانی بسیار حائز  اهمیت است.لذا شایسته است برای انتخاب بیمارستان و یا کلینیک ترک اعتیاد دقت کنید و تمامی فاکتورهای مهم و کارآمد را در نظر بگیرید تا به موثرترین درمان دست یابید.

ویزیت در کلینیک ترک اعتیاد ارمغان کرج

کلینیک ترک اعتیاد ارمغان کرج با سال ها تجربه و داشتن کادری مجرب و پزشک متخصص ترک اعتیاد جهت درمان بیماری اعتیاد در خدمت شما عزیزان می باشد. شما عزیزان می توانید جهت تعیین وقت قبلی و یا دریافت اطلاعات لازم در ساعات کاری کلینیک با کادر کلینیک تماس حاصل نمایید.

همچنین می توانید با شماره مشاوره تلفنی ۹۰۹۲۳۳۲۱۱۹ با ما در ارتباط باشید.